Condițiile de funcționare – happykoala.ro

Legi care guvernează

Acest site web este guvernat și interpretat în conformitate cu legile din Slovenia. Regulamentul magazinului online www.happykoala.ro a fost stabilit în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului (LPC), (lege a Republicii Slovenia). Administratorul acestui magazin online este firma MEGASPLET, un magazin pentru internet, d.o.o., Gmajna 7, 1236 Trzin, Slovenia (în continuare „Vânzătorul”), numărul de înregistrare: 6988407000. Firma este plătitoare de TVA. Codul unic de identificare: SI84375493. Directorul companiei este Luka Ropotar. Firma este înregistrată la Registrul Comerțului al Tribunalului Ljubljana. Numărul de înregistrare: 2016/768.

 

Reguli generale

Condițiile contractuale se referă la funcționarea magazinului on-line, drepturile utilizatorilor și relația dintre Vânzător și cumpărători. Înainte de utilizarea acestui site, citiți cu atenție aceste reguli. Prin utilizarea acestui site, acceptați condițiile, politica de confidențialitate și avizul legal. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile magazinului, nu utilizați acest site. Pe site-ul magazinului veți găsi link-uri și referiri la alte site-uri, care nu sunt controlate de Vânzător și de care sunt responsabili autorii lor și nu Vânzătorul. Vânzătorul și toți autorii site-urilor Vânzătorului, care colaborează la realizarea acestora, nu sunt responsabili de daunele care ar putea apărea din cauza accesării acestor conținuturi, de exactitatea lor și de imposibilitatea de a folosi informațiile, și nici de eventualele erori și lipsuri din conținutul lor. Vânzătorul își ia dreptul de a modifica Regulamentul. Modificările sunt valabile din momentul publicării și actualizării lor pe site-ul magazinului. Condițiile modificate sunt obligatorii pentru dumneavoastră.

AVERTISMENT: Acest magazin online este un magazin online care se ocupă cu vânzarea cu amănuntul destinat exclusiv consumatorilor finali (B2C). Prin urmare, nu dispunem de vânzarea către persoanele juridice (B2B) și, prin urmare, nu oferim posibilitatea de a emite facturi persoanelor juridice. Afirmația din urmă se referă și la corectări ulterioare ale facturilor emise de la o persoană fizică către o persoană juridică, întrucât tranzacția de vânzare se încheie exclusiv cu o persoană fizică.
În cazul în care doriți să stabiliți o relație B2B cu compania noastră și să cumpărați cantități mai mari de produse (pachet complet/cutie/în valoare minimă de achiziție de 25.000 lei + TVA), vă rugăm să contactați magazinul nostru angro la adresa de e-mail info@happykoala.ro.

 

Înregistrare utilizator

Pentru finalizarea comenzii, nu este necesară înregistrarea pe site. Tot ceea ce trebuie să faceți, este să completați căsuțele cu datele personale și informațiile necesare pentru livrarea produselor comandate. Pe prima pagină a „casei”, pe care introduceți datele, bifați căsuța »Salvează informațiile«. Acest lucru vă va facilita folosirea datelor introduse atunci când veți cumpăra din nou produsele noastre, fără a mai fi necesar a le reintroduce.

Modalități de plată

Vânzătorul oferă următoarele modalități de plată:

- Plata la livrare (plata în numerar la primirea mărfii). Plata pentru comandă se va face ramburs, curierului care vă aduce pachetul. Veți primi informații cu privire la serviciul de curierat prin e-mail.

- Plata cu un card de credit (plata cu un card de credit Visa sau Mastercard): Dacă plătiți cu cardul de credit, introduceți numele posesorului cardului de credit și codul CVV, care este de obicei înscris pe partea de verso a cardului de credit. Plata cu cardul de credit este absolut securizată. Mai multe despre siguranță aici.

- Nu emitem factură pe persoană juridică ( S.R.L, PFA etc.).

 

Declarația cumpărătorului

 

Făcând click pe „ADAUGĂ ÎN COȘ” cumpărătorul declară:

  • că a împlinit 18 ani, cum cere legea și

 

  • că are capacitate juridică deplină.

 

Termenul și modul de livrare

Acest magazin online primește comenzi 24 ore pe zi. Toate comenzile primite de luni până vineri până la ora 14:00 vor fi expediate în aceeași zi. Comenzile primite după ora 14:00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. Comenzile primite sâmbăta, duminica și în sărbătorile legale vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. În cazul în care la momentul plasării comenzii, produsul comandat lipsește din stoc, termenul de livrare se prelungește până la data stabilită de producător. Cantitatea fiecărui produs este marcată adecvat.

Dacă doriți, puteți să stabiliți o altă dată de livrare, putând-o comunica sau la e-mail: info@happykoala.ro.

Veți primi informații cu privire la serviciul de curierat prin e-mail.

 

Prețurile și cheltuielile livrării

 

Prețurile produselor din magazinul on-line sunt exprimate în »Noul leu românesc (RON)« și includ taxa pe mărfuri și servicii (TVA), cu excepția cazului în care se menționează altfel. Societatea MEGASPLET D.O.O. are codul unic de înregistrare SI 84375493 și este plătitoare de TVA.

Prețurile valabile sunt cele afișate la momentul plasării comenzii. Prețurile afișate sunt valabile, dacă se plătește în modurile și în condițiile mai sus menționate.

 

Oferta din magazinul online este valabilă până la epuizarea stocului (dacă nu se menționează altfel).

 

Cumpărarea produselor

Alegeți produsul, pe care doriți să îl cumpărați, și apoi faceți click pe „Adaugă în coș”. Cantitatea fiecărui produs și cantitatea totală vor fi afișate în partea dreaptă a coșului. Dacă doriți să eliminați un produs comandat sau să-i reduceți cantitatea, faceți click pe link-ul „coșul”, și apoi alegeți cantitatea dorită sau apăsați pe butonul „coșul”, pentru a șterge produsul. În căsuța dedicată mențiunilor puteți introduce instrucțiuni detaliate sau setări legate de comandă. Comanda este finalizată apăsând pe butonul „Mergi la casă”. Magazinul online vă va conduce prin următorii pași.

 

Pasul 1 – Informații despre clienți. Introduceți e-mailul personal și datele necesare pentru expedierea articolului (prenume, nume, număr de telefon).

 

Pasul 2 - Livrarea. Alegeți modul de livrare și introduceți adresa de livrare, dacă este alta decât cea introdusă la Pasul 1.

 

Pasul 3 – Modul de plată și comandarea. La această fază alegeți modul de plată și trimiteți comanda. Dacă aveți un cod promoțional, introduceți-l în căsuța destinată acestuia.

 

Pasul 4 – Rezumarea și confirmarea comenzii.

 

După trimiterea comenzii, veți primi rezumatul produselor comandate la adresa dvs. de e-mail. Informațiile privind statusul și conținutul comenzii sunt mereu disponibile cumpărătorului pe site. Contractul de cumpărare a produselor comandate dintre cumpărător și Vânzător intră acum în vigoare. Făcând click pe butonul „Întreaga comandă” confirmați, că ați citit și că acceptați reglementările publicate pe site-ul Vânzătorului. Contractul de cumpărare este permanent disponibil cumpărătorului în partea inferioară.

Atenționări

Persoanelor până în 18 ani nu li se vând băuturi alcoolice și nici tutun. Cumpărătorul trebuie să fie major la momentul trimiterii comenzii. În caz contrar, producătorul va rezilia imediat contractul. Vânzătorul poate suna la numărul de telefon al clientului, pentru a verifica veridicitatea informațiilor primite.

Livrarea mărfii nu se face între orele 21:00 și 7:00.

 

Anularea comenzii

Puteți anula comanda, dacă produsul încă nu a fost expediat. Comanda se anulează trimițând un e-mail de anulare a comenzii, în care trebuie să se menționeze în mod obligatoriu numărul de referință al comenzii. După anularea comenzii, veți primi o înștiințare prin e-mail.

 

Dreptul de a rezilia contractul

În conformitate cu Legea privind protecția consumatorului (LPC - lege a Republicii Slovenia), cumpărătorul are dreptul de a anunța societatea în termen de 14 zile că reziliază contractul, fără a menționa motivul acestei decizii.

 

Acest anunț se consideră ca trimis în termen, dacă este primit la timp. Cumpărătorul trebuie să anunțe Vânzătorul cu privire la hotărârea de a înapoia produsul și de a rezilia contractul printr-o declarație clară, în termen de 14 zile de la primirea mărfii. Puteți face acest lucru, trimitandu-ne un e-mail la info@happykoala.ro. Primiti raspuns la acest e-mail in care vi se specifica procedura de retur, vi se trimite formularul pe care trebuie sa-l completati pentru a primii banii inapoi. Marfa trebuie să fie înapoiată în termen de 14 zile de la data la care Vânzătorul a primit mesajul. Puteți face acest lucru utilizând formularul de AICI, iar apoi trebuie să returnați bunurile în termen de 14 zile de la data la care ați primit notificarea de returnare.

Înapoierea banilor plătiți se face cât mai curând posibil, dar în termen de 14 zile de la primirea anunțului privind rezilierea contractului. Societatea înapoiază cumpărătorului plata primită în contul bancar specificat de către acesta în formularul de retur al produsului achiziționat.

Cumpărătorul poate verifica și testa produsul atât cât este necesar pentru a determina starea de fapt. Cumpărătorul răspunde pentru devalorizarea mărfii, dacă aceasta a intervenit din cauza unei manipulări, care nu este necesară pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării mărfii.

Singurul cost plătit de cumpărător în cazul rezilierii contractului este cel necesar înapoierii mărfii (costul se calculează conform listei de prețuri a ofertantului serviciului și depinde de modul de expediere pachet/pachet/marfă). Produsul trebuie să fie înapoiat Vânzătorului în termen de 14 zile de la trimiterea mesajului privind rezilierea contractului (de la anularea cumpărării).

Cumpărătorul nu are dreptul de a rezilia contractul în cazul produselor fabricate în baza unor instrucțiuni exacte ale cumpărătorului, adaptate necesităților sale personale și care nu pot fi înapoiate din cauza naturii lor, instabilității lor sau depășirii termenul de valabilitate.

În cazuri excepționale, în care obiectele nu se înapoiază în conformitate cu LPC, îi putem oferi cumpărătorului cumpărarea unui alt articol în locul celui inițial, care se consemnează într-un proces verbal la înapoiere. Cumpărarea la un preț redus se poate face după trimiterea unui e-mail, care conține acceptul cumpărătorului. Cumpărătorului îi sunt înapoiați banii numai dacă comandă un alt articol cu același preț sau mai scump.

Dreptul de înapoiere a banilor în cazul unor cereri legate de garanție și daune materiale este reglementat mai în detaliu prin dispozițiile Legii privind protecția consumatorului (text rezumat neoficial). (lege a Sloveniei)

Vă recomandăm să împachetați corect marfa pe care o returnați în vederea transportării ei în siguranță – puteți folosi ambalajul original sau alt ambalaj adecvat și fiabil. Nu acceptăm pachete trimise prin poștă.

Adresa pentru înapoierea mărfii:

 

Megasplet d.o.o
FanCourier
Calea Aviatorilor nr.4, incinta VGP Park, Hala A2
Ghiroda 307200, Timis

 

Înapoierea pachetelor deteriorate

În cazul deteriorării fizice a ambalajului, al lipsei conținutului sau al existenței semnelor, că pachetul a fost deja desfăcut, cumpărătorul trebuie să depună o plângere la Serviciul de curierat. În acest scop, trebuie să scrieți în prezența curierului un raport privind daunele. Ne vom strădui împreună cu furnizorul, ca plângerea să fie soluționată cât de curând.

 

Garanția

Produsele au garanție, dacă sunt însoțite de o foaie de garanție sau dacă așa se menționează în factura fiscală. Garanția este valabilă doar dacă cumpărătorul respectă toate instrucțiunile din foaia de garanție sau din factura fiscală. Termenul de garanție este menționat în Foaia de garanție sau în factura fiscală. Informațiile privind garanția sunt disponibile și pe pagina de prezentare a produsului.

Dacă nu există informații privind garanția, produsul nu are garanție sau momentan nu se dispune de date privind garanția. În ultimul caz, cumpărătorul poate apela la Vânzător, care îi va trimite informațiile cele mai recente pe care le deține. În conformitate cu legea, producătorul este obligat să ofere cumpărătorului o garanție legată de funcționarea corectă a mărfii cumpărate. Cumpărătorul poate folosi garanția direct la producător sau la centrul de service autorizat.

Cumpărătorul poate folosi garanția împreună cu foaia de garanție anexată sau cu factura fiscală. Producătorul este obligat să repare produsul defect în termen de 45 zile de la primirea acestuia; în caz contrar, trebuie să îl înlocuiască cu un produs nou, care să aibă aceeași valoare și să nu fie defect. Cumpărătorul poate folosi garanția producătorului. În acest caz, este valabilă și dispoziția de la punctul anterior. Înapoierea mărfii aflate în perioada de garanție trebuie să se facă în conformitate cu condițiile stabilite de producător în foaia de garanție.

Prelungirea garanției:

Articole tehnice: garanția de extinde de la 1 an la 2 ani

Celelalte articole: garanția se  extinde de la 0 la 1 an

Garanția prelungită nu este valabilă:

dacă folosiți incorect produsul

uzura normală a produsului

Perioada de extindere a garanției: din ziua în care expiră garanția dată de producător.

Protecția datelor cu caracter personal 

Suntem conștienți de faptul că confidențialitatea și protecția datelor personale ale utilizatorilor din magazinul nostru online sunt pe primul loc. Prin urmare, ne străduim în mod constant să atingem cel mai înalt nivel posibil de protecție și securitate a datelor dvs. personale în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=SL. În niciun caz datele dvs. personale nu vor fi dezvăluite unor terțe părți neautorizate. Puteți citi mai multe despre tratarea datelor noastre personale și despre protecția acestora aici. Pentru toate întrebările referitoare la datele cu caracter personal și drepturile dvs. în legătură cu acestea, ne puteți contacta prin e-mail la info@happykoala.ro , ne puteți suna la +40 312 296 025 sau puteți trimite un mesaj accesând linkul .

 

Defecțiunea produsului

Ce înseamnă defecțiunea produsului?

Un produs este defect atunci când nu mai are caracteristicile necesare pentru utilizarea sa normală sau pentru vânzarea sa. * Produsul nu mai are caracteristicile necesare utilizării pentru care a fost cumpărat de către cumpărător, iar producătorul cunoștea sau ar fi trebuit să cunoască acest lucru. * Produsul nu mai are caracteristicile și funcțiile, care au fost în mod expres sau tacit acordate sau stabilite * Vânzătorul a livrat un produs de alt tip sau alt model, cu excepția cazului în care tipul sau modelul au fost afișate doar cu scop informativ.

Cum se stabilește, dacă un produs este sau nu adecvat?

Se compară cu alt produs de același tip, care nu este defect, și cu instrucțiunile anexate sau instrucțiunile producătorului de pe produs.

Cum se exercită drepturile legate de defecțiunea produselor?

Cumpărătorul trebuie să ne anunțe în termenul legal cu privire la orice defecțiune importantă, descriind detaliat defecțiunea, și să ne faciliteze citirea articolului.

Societatea este răspunzătoare pentru lipsurile concrete ale mărfii, care apar în termen de doi ani de la primirea acesteia.

Drepturile cumpărătorului în cazul defecțiunii produselor sunt reglementate detaliat de Legea privind protecția consumatorului.

Abonarea la e-noutăți

Vânzătorul poate comunica la distanță cu cumpărătorul doar în baza unui accept expres. Consimțământul se dă prin abonarea la e-noutăți pe site-ul magazinului on-line - textul afișat fiind: „abonare la noutăți” (noutățile de pe site, noile oferte, campaniile promoționale) - la momentul înregistrării sau intrării pe site prin intermediul altor mijloace de comunicare.

Aviz legal

happykoala.ro este proprietatea MEGASPLET D.O.O., care este și administratorul magazinului on-line. Conținuturile publicate în magazinul on-line sunt proprietatea MEGASPLET D.O.O. și se pot folosi cu scop necomercial, dacă se păstrează toate propozițiile privind drepturile de autor. De aceea, nu este permisă copierea, reproducerea sau distribuirea acestor conținuturi în orice fel, fără permisul MEGASPLET D.O.O.

Reclamații și litigii

Vânzătorul respectă legislația în vigoare privind protecția consumatorilor. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru îndeplinirea propriilor obligații de a implementa un sistem eficient de soluționare a reclamațiilor. Puteți trimite reclamația pe cale electronică, la adresa: info@happykoala.ro. Vânzătorul va confirma primirea reclamației în termen de cinci zile și va înștiința cumpărătorul cu privire la termenul de soluționare și la desfășurarea procedurii. Vânzătorul este conștient, că litigiile cu consumatorii soluționate de instanțele de judecată sunt caracterizate de diferența dintre valoarea economică a cererii și cheltuielile de soluționare a litigiului. Acesta este motivul pentru care și consumatorii evită să declanșeze un litigiu în fața unei instanțe de judecată. De aceea, și Vânzătorul dorește să soluționeze amiabil eventualele litigii cu consumatorii.

Vânzătorul recunoaște organul de soluționare a litigiilor în afara instanțelor de judecată:

Centrul european de soluționare a litigiilor, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia

Telefon: (+386) 8-205-65-90

Site web: www.ecdr.si

Soluționarea litigiilor în afara instanțelor de judecată

Linkul pentru soluționarea litigiilor cu consumatorii prin internet https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Vânzătorul oferă și posibilitatea soluționării litigiilor fără o instanță de judecată, conform Legii privind soluționarea litigiilor consumatorilor în afara instanțelor de judecată (lege a Republicii Slovenia)

Vă dorim multe cumpărături plăcute și pline de succes!

You have successfully subscribed!
{ } { "53634725773637": { "id": "53634725773637", "addonVariantPrice": "15,00 lei", "addonVariantComparedPrice": "0,00 lei", "requires_selling_plan": false, "first_selling_plan_allocation_id": "", "allowATC": true, "title": "35-38", "product": { "id": 14784308642117, "title": "ȘOSETE DE LÂNĂ CALDE DE IARNĂ", "variantsCount": 3 } } ,"53634725806405": { "id": "53634725806405", "addonVariantPrice": "15,00 lei", "addonVariantComparedPrice": "0,00 lei", "requires_selling_plan": false, "first_selling_plan_allocation_id": "", "allowATC": true, "title": "39-42", "product": { "id": 14784308642117, "title": "ȘOSETE DE LÂNĂ CALDE DE IARNĂ", "variantsCount": 3 } } ,"53634725839173": { "id": "53634725839173", "addonVariantPrice": "15,00 lei", "addonVariantComparedPrice": "0,00 lei", "requires_selling_plan": false, "first_selling_plan_allocation_id": "", "allowATC": true, "title": "43-46", "product": { "id": 14784308642117, "title": "ȘOSETE DE LÂNĂ CALDE DE IARNĂ", "variantsCount": 3 } } }