AVEȚI NEVOIE DE ASISTENȚĂ?
Aici puteți găsi repede și simplu răspunsurile la întrebările dumneavoastră legate de comandă.
➤ Cum înregistrez o comandă nouă?
Puteți plasa o comandă și prin e-mail. Asistența noastră prietenoasă vă va ajuta, de aceea vă rugăm să ne furnizați informațiile de mai jos la info@happykoala.ro.
UInstrucțiuni de urmărire a coletului găsiți AICI.
➤ Produsul primit nu corespunde așteptărilor și doresc să îl returnez. Cum pot face acest lucru?
Formularul de retur se completează AICI.
➤ Numărul, mărimea sau culoarea produsului comandat nu mi se potrivește. Pot schimba produsul?
Formularul pentru schimbul numărului, mărimii sau culorii produsului comandat este AICI.
➤ Ce pot face dacă produsul este deteriorat sau nu funcționează?
Găsiți informații despre reclamații AICI.
➤ Unde găsesc instrucțiuni de utilizare a produsului?
Instrucțiunile de utilizare se găsesc AICI.
Nu ați găsit răspunsul dorit printre cele enumerate?
Fără griji, echipa noastră pentru suport vă va ajuta să găsiți răspuns la solicitare. Pentru dumneavoastră suntem disponibili de luni până vineri între orele 8 și 16. Ne puteți contacta pe următoarele canale.
Cel mai rapid răspuns îl primiți prin Facebook Messenger:
Ne puteți scrie pe adresa de e-mail: info@happykoala.ro sau trimiteți un mesaj folosind formularul de mai jos:
➤ Cum înregistrez o comandă nouă?
Puteți plasa o comandă și prin e-mail. Asistența noastră prietenoasă vă va ajuta, de aceea vă rugăm să ne furnizați informațiile de mai jos la info@happykoala.ro.
- • Nume și prenume
- • Adresa completă de livrare (Strada/ număr/ bloc, scara, apartament după caz/ oraș/sat comună după caz, județul)
- • Numărul de telefon mobil (pentru firma de curierat)
- • Adresa de e-mail (pentru firma de curierat)
- • Specificați NUMELE PRODUSULUI, așa cum este pe site și specificați culoarea, numărul/ mărimea
UInstrucțiuni de urmărire a coletului găsiți AICI.
➤ Produsul primit nu corespunde așteptărilor și doresc să îl returnez. Cum pot face acest lucru?
Formularul de retur se completează AICI.
➤ Numărul, mărimea sau culoarea produsului comandat nu mi se potrivește. Pot schimba produsul?
Formularul pentru schimbul numărului, mărimii sau culorii produsului comandat este AICI.
➤ Ce pot face dacă produsul este deteriorat sau nu funcționează?
Găsiți informații despre reclamații AICI.
➤ Unde găsesc instrucțiuni de utilizare a produsului?
Instrucțiunile de utilizare se găsesc AICI.
Nu ați găsit răspunsul dorit printre cele enumerate?
Fără griji, echipa noastră pentru suport vă va ajuta să găsiți răspuns la solicitare. Pentru dumneavoastră suntem disponibili de luni până vineri între orele 8 și 16. Ne puteți contacta pe următoarele canale.
Cel mai rapid răspuns îl primiți prin Facebook Messenger:
Ne puteți scrie pe adresa de e-mail: info@happykoala.ro sau trimiteți un mesaj folosind formularul de mai jos: