REZILIEREA CONTRACTULUI

Cumpărătorul are dreptul, prin lege, să se retragă din contract fără motiv și fără explicații în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Pentru a-și exercita acest drept, clientul trebuie să trimită pe e-mailul  info@happykoala.ro următoarele documente:

 

  1. Formularul de retur completat. Formularul îl găsiti aici: Formularul
  2. Dovada că ați expediat coletul

 

În subiectul e-mailului scrieți -  RETUR și numele produsului  

 

Pe pachet scrieți:

MEGASPLET D.O.O.

Warehouse FAN Courier Timisoara 1

Calea Aviatorilor nr.4, VGP industrial park , Hala A2,

Ghiroda

307200

Timis

 

Produsul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat, în ambalajul original și să includă toate accesoriile. 

Trimiteti coletul retur DOAR prin intermediul oricărei firme de curierat. În cazul pierderii coletului, vom putea rezolva reclamația dumneavoastră pe baza dovezii de expediere și a numărului de urmărire – AWB

Banii vor fi rambursați în maxim 14 zile de la primirea formularului completat corect și complet și a dovezii expedierii coletului pe e-mail.         

Costurile de transport ale returului le suportă expeditorul. Nu trimiteți pachetul cu ramburs.     

La rezilierea contractului în care a fost utilizat un bonus, un cod de reducere sau un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri și nu sunt returnate utilizatorului. Se rambursează doar suma plătită.

Mai multe detalii cu privire la returnarea produselor găsiți în Condiții de funcționare. Pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon 0312294601 sau ne puteți scrie la info@happykoala.ro

 

SCHIMBUL PRODUSULUI

Dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului sau e defect vă rugăm să ne contactați cât mai repede. Ne cerem sincere scuze pentru neplăceri. Vom trata reclamația dumneavoastră cu prioritate. 

Pe adresa de e-mail info@happykoala.ro trimiteți următoarele:  

  1. poză/video cu produsul, de unde reiese că este deteriorat și descrierea reclamației
  2. Numărul comenzii

În subiectul e-mailului scrieți -  SCHIMB PRODUS și numele produsului  


Dacă doriți să schimbați produsul primit vă rugam să ne contactați la numărul nostru de telefon, pe e-mail sau mesaj pe Facebook. Curierul vă aduce un nou produs și îl preia pe cel de acasă. Costurile de transport pentru schimb sub suportate parțial de dumneavoastră.

Pe adresa de email info@happykoala.ro vă rugăm să ne trimiteți:

  1. Numărul comenzii
  2. Specificați vă rog ce produs ați primit (număr, măsură) și cu ce doriți să schimbați

În subiectul e-mailului scrieți -  SCHIMB PRODUS și numele produsului

You have successfully subscribed!